dinsdag 3 januari 2012
De rest van de kerstperiode
Het is en tijdje stil geweest (weeral) op de blog, maar hier zijn we weer. Wat hebben we nog gedaan na Kerst ? Een beetje de 'usual shit': zwemmen, onbewoonde eilandjes verkennen, snorkelen, fototoestel kapot (gebeurt precies op elke lange reis van ons)... Allemaal heel geweldig(behalve fototoestel).
Daarna terug naar Koh Lanta geweest voor 2 dagen. Ook hier het bijna gebruikelijke toeristische avontuur: verder genieten van het eiland en de zee (en het strand). Ook nog op een olifant gezeten - op aandringen van de kids, wat zij geweldig vonden. Vooral Viggo, hoewel hij door het wiegen bovenop zo'n kolos al snel in slaap lag. Meneertje heeft dat hier wel vaker: op de bootjes, in de auto, op de olifant,... Enkel in de tukutuk is hij klaar wakker. Verder enkele spannende momenten met onze visakaarten die niet werkten (daar zit je dan op je afgelegen eiland). Al onze cash opgebruikt. Gelukkig overleef je in Koh Lanta wel gemakkelijk met nauwelijks 80 euro over. De problemen werden gelukkig snel opgelost door de familie Marechal en hun bekende axa-bank in Brugge (wat een service !) en de diensten van Western Union. Zodat we klaar zijn om te beginnen aan ons tweede deel van de reis. Na de stranden en de eilanden, volgt de cultuur en het avontuur in het noorden van Thailand en in Cambodia. Te beginnen met de waanzinnige magalopool Bangkok !
Michel
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten