donderdag 22 december 2011
Vissen, hagedissen en hermietkreeftjes
We zitten nu al een paar dagen op Koh Lanta. Viggo komt nog steeds zot van alle tuktuks hier. Elke keer hij er eentje ziet, zegt hij: 'tuktuk'. Gisteren in de pick-up taxi gaf dat als resultaat: "tuktuk, tuktuk, tuktuk, tuktuk, tuktuk, tuktuk, tuktuk, tuktuk, tuktuk, tuktuk..." want er rijden hier evenveel tuktuks als er fietsen in Gent rijden! Onze medepassagiers (60-plussers, wat veel verklaard) konden er nog net om lachen. Gisteren ook nog met een speedboat op snorkeltocht geweest naar een quasi onbewoond eilandje. Prachtig helder water en heel de cast van Nemo gezien. En Mina ook weer aan de snorkel. De rest van ons bootgezelschap (60-plussers wat weer veel verklaard) was behoorlijk onder de indruk van haar snorkelprestaties. Gevolg: Mina apetrots. De kids waren vooral in de ban van de andere dieren op het eiland (Koh Rok): reuze hagedissen (monitor lizards), eekhoorns en hermietkreeftjes, die met hun schelpje op hun rug over het strand rondrazen. Hun pootjes kriebelen als je ze op je hand neemt. Mina en Viggo hadden direct een hele bende tot familie gebombardeerd, 't is eens wat anders dan playmobiel. Vandaag wordt waarschijnlijk weer een hoogdag voor de kids. Gisteren hebben we ontdekt dat je een tuktuk kan huren om er zelf me te rijden...Wordt vervolgt...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)







Geen opmerkingen:
Een reactie posten