maandag 12 december 2011

First day Thailand

Wie zei er ook al weer dat er op phuket geen verlaten stranden meer zijn ? (zie foto's)
Paar daagjes hier acclimatiseren, zodat de kids hun ritme vinden en de Thaise gewoontes al een klein beetje leren kennen. De sawasdees en de kop khun ka's rollen er na een dagje al vlotjes uit.
Easy chil vandaag: jetlag van 6u verschil proberen weg te werken aan het zwembad en op het strand. En dat lukt aardig. Tot 5 min geleden. Mina en viggo lagen er om iets voor 21u in en staan nu sinds 5min weer wakker in onze kamer.
Gewoon chill blijven is de boodschap. En dat nog 7 weken. Moet wel lukken :)
Sheltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten